Ranking myśliwskich sklepów www

     Poradnik Łowiecki otwiera ranking internetowych sklepów myśliwskich. W związku z tym PŁ rozesłał do 69 sklepów ankietę z prośbą o udzielenie odpowiedzi na zawarte w niej pytania.  Celem ankiety jest przybliżenie czytelnikom i internautom informacji o internetowych sklepach myśliwskich, oraz wybór najbardziej przyjaznego sklepu internetowego.
 

    Pierwszym etapem jest ocena sklepu według kryteriów ujętych w załączonej ankiecie. Wraz z nadsyłanymi ankietami PŁ będzie wyrywkowo sprawdzał zawarte tam informacje na stronch www. To będzie podstawą do oceny punktowej każdego ze sklepów biorącego udzial w rankingu. Sklepy, które zajmą pierwsze 5 miejsc będą następnie oceniane przez internautów, którzy dokonają ostatecznego wyboru najbardziej przyjaznego sklepu internetowego dla myśliwych.

 

    Pierwsze wyniki zostaną przedstawione w czerwcowym wydaniu Poradnika Łowieckiego. Przez kolejne 3 miesiące internauci będą głosowali na najlepszy, najbardziej przyjazny ich zdaniem sklep. 

 

   Sklep, który otrzyma miano najbardziej przyjaznego sklepu będzie miał możliwość zamieszczenia swojego banera reklamowego na stronie głównej Poradnika Łowieckiego do następnego roku, do kolejnej edycji rankingu sklepów.

 

   Przedstawiamy czytelnikom ankietę rozesłaną do sklepów, celem zapoznania się jakie są kryteria oceny i punktacji.  Bardziej szczegółowe informacje będą się ukazywały w serwisie Poradnika.  

 

 

 

Część I

1

Czy sklep posiada profil ogólny, czy też prowadzi sprzedaż wyspecjalizowaną np wyłącznie artykuły dla psów, wydawnictwa o tematyce łowieckiej, odzież i obuwie, broń itd. ?

 

 

2

Czy sklep posiada wyłączność na sprzedaż określonego asortymentu jednego producenta lub dostawcy?

 

 

3

Czy na dokonane w sklepie zakupy można otrzymać fakturę VAT?

 

 

4

Jaki jest czas realizacji zamówienia od momentu wpłaty lub zamówienia wysyłki za pobraniem?

 

 

5

Czy istnieje opcja czatu – kontaktu online przez odwiedzającego sklep klienta z obsługą sklepu?

 

 

6

Czy sklep oferuje możliwość zakupu/sprzedaży broni i amunicji również w sprzedaży internetowej i wysyłkę tak zakupionych artykułów do klienta?

 

 

7

Czy ewentualne reklamacje załatwiane są według opcji "door to door" czy też klient zobowiązany jest do dostarczenia zakupionych towarów do sklepu lub serwisu?

 

 

8

Czy wszystkie zagraniczne artykuły posiadają serwis na terenie Polski (jeżeli serwisowanie lub przeglądy lub naprawy gwarancyjne wymagają oddania towaru do autoryzowanych serwisów)?

 

 

9

Czy w przypadku braku poszukiwanego artykuły sklep oferuje możliwość sprowadzenia danego towaru z zagranicy?

 

 

10

W jakich dniach i godzinach istnieje możliwość telefonicznego kontaktu z obsługą sklepu?

 

 

11

Czy sklep oferuje sprzedaż ratalną?

 

 

12

Dodatkowe usługi i ułatwienia dostępne dla potencjalnych klientów

 

 

13

Ilość kategori towarów (np broń, optyka, odzież, akcesoria itd) i orientacyjna, przybliżona ilość oferowanych w sklepie artykułów.

 

 

 

Część II

 

Techniczna funkcjonalność sklepu.
Proszę wstawić znak X przy fukncji oferowanej (dostępnej) dla klientów. Jeżeli danej funkcji brak, proszę zostawić puste pole

 

Przykład – możliwość wysłania zapytania ze strony www

X

 

 

 

 

1. Newsletter – możliwość otrzymywania mailem informacji o nowościach w sklepie

 

 

2. Możliwość zakupu bez konieczności rejestracji w serwisie

 

 

3. Sklep prezentuje na stronie "Bestsellery" – towary, które sprzedają się najlepiej

 

 

4. Przy zakupie danego produktu system prezentuje także produtkty kupowane wraz z tym produktem przez innych kupujących. („ci, którzy kupili ten produkt, kupili również…”)

 

 

5. Prosta wyszukiwarka produktów po wpisaniu kluczowego słowa lub frazy

 

 

6. Zaawansowana wyszukiwarka z możliwością precyzowania wielu opcji i kryteriów (np ustalenia zakresu cenowego)

 

 

7. Czy opcja dostawy jest do wyboru klienta (np. poczta, kurier) ?

 

 

8. Czy sklep oferuje wybór metody płatności (przedpłata, wysyłka za pobraniem) ?

 

 

9. Czy sklep oferuje możliwość płacenia kartą kredytową ?

 

 

10. Czy sklep oferuje możliwość płatności poprzez jeden z popularnych serwisów płatności online ( np www.dotpay.pl, www.ecard.pl, www.paypal.pl, www.payu.pl, www.platnosci.pl, www.przelewy24.pl) ?

 

 

11. Czy sklep oferuje możliwość odbioru osobistego po złożeniu zamówienia online?

 

 

12. Czy sklep posiada porównywarkę podobnych produktów oferowanych przez sklep?

 

 

13. Czy istnieje możliwość korekty lub anulowania złożonego zamówienia?

 

 

14. Czy istnieje możliwość podglądu historii wcześniejszych własnych zamówień?

 

 

15. Czy sklep oferuje stałym klientom program lojalnościowy (rabaty, upominki, ułatwienia itp)?

 

 

16. Czy sklep oferuje wysyłkę zakupionych przedmiotów również za granicę?

 

 

17. Czy sklep oferuje potencjalnym klientom wybór języka (dla klientów z zagranicy)?

 

 

18. Czy w sklepie dostępne są przy oferowanych towarach recenzje i opinie osób, które wcześniej zakupiły ten produkt?

 

 

19. Czy istnieje opcja "Zapytaj o produkt" jeżeli klient nie potrafi odnaleźć produktu lub chciałby uzyskać dodatkowe informacje?

 

 

20. Czy istniej możliwość sortowania produktów w danej kategori według ceny, rozmiaru itp?

 

 

21. Czy dla osób zarejestrowanych i zalogowanych istnieje możliwość tworzenia własnej listy produktów ułatwiającej kolejne zakupy?

 

 

22. Czy istnieje możliwość składania reklamacji bezpośrednio poprzez formularz na stronie www?

 

 

23. Czy istniej możliwość wysłania zapytania do sklepu poprzez formularz kontaktowy bezpośrednio ze strony www?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daj się odnaleźć

Wspomnienia z kniei

Ankiety łowieckie

Pogotowie postrzał.

TOP