Mapy obwodów

Ankiety łowieckie

Kamera EREAGLE E1

Szukaj

Aplikacja "Sygnały łowieckie"

AplikacjaSygnalyLowieckie

   To już kolejna aplikacja - skierowana do myśliwych i sympatyków łowiectwa - na urządzenia z systemem android. Teraz każdy może zainstalować aplikację i przesłuchać większość sygnałów stosowanych na polowaniu i podczas uroczystości łowieckich.

   Wersja nr 1.0 umożliwia odsłuchiwanie wybranego sygnału z trzech tematycznych kategorii:
1. ... na rozkładzie
2. Organizacja łowów
3. Tradycja

   Podział na te trzy grupy jest umowny, jednak ułatwia odnalezienie i przypomnienie kiedy dany sygnał stosujemy.

   Pierwsza kategoria to sygnały stosowane do gatunków lub grup zwierząt pozyskanych na łowach. 

   W drugiej kategorii umieszczono podstawowe sygnały porządkowe stosowane podczas polowań zbiorowych a trzecia kategoria to pozostałe, najczęściej stosowane sygnały na polowaniu lub podczas uroczystości z udziałem myśliwych. 

   Już wcześniej Poradnik Łowiecki udostępnił program komputerowy do nauki i rozpoznawania sygnałów łowieckich, teraz kolej na aplikację przeznaczoną na coraz bardziej powszechne smartony i tablety.

   Jeśli zakończysz łowy sukcesem a nie potrafisz grać na sygnałówce czy rogu myśliwskim, to zawsze możesz odtworzyć konkretny sygnał łowiecki oddając cześć upolowanej zwierzynie.

Czekamy na Wasze opinie i uwagi o aplikacji.

   Apliakcję można bezpłatnie pobrać i zainstalować bezpośrednio ze strony internetowej Sklepu Google Play

Piotr Gawin

Polecamy

Wspomnienia z kniei

Postrzałki ankieta